۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84025795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پروتکل‌های بهداشتی به طور سختگیرانه در مدارس مهاباد رعایت می‌شود

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: پروتکل‌های بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس به طور سخگیرانه توسط مدیران این شهرستان رعایت می‌شود.

کامبیز شاوله روز پنج‌شنبه در جمع مدیران مدارس مهاباد افزود: تمام مدارس شهر و روستا از روز شنبه، ۱۵ شهریور با حضور تمام کارکنان از جمله مدیران، دبیران، خدمتکاران و مربیان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر مدرسه دارای شرایط و تعداد دانش‌آموز متفاوتی است مدیران با هماهنگی با شورای دانش‌آموزی و نماینده انجمن مربیان در خصوص تعداد دانش‌آموزان حاضر در سر کلاس با توجه به فضای آموزشی خود برای یک هفته برنامه‌ریزی خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد با بیان اینکه در شرایط فعلی سلامت دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: مدیران با نهایت انعطاف پذیری و رعایت سختگیرانه موارد بهداشتی، سلامت دانش‌آموزان را در درجه نخست اولویت‌های خود قرار دهند تا خطری فرزندان و والدین را تهدید نکند.

شاوله با اشاره به اینکه امسال هیچ‌گونه جشنی در مدارس از جمله آغاز سال تحصیلی جدید برگزار نخواهد شد، بیان کرد: والدین از همراهی دانش‌آموزان خود در روزهای اول خودداری کرده و نهایت همکاری را با مدیران مدارس داشته باشند.

وی اظهار داشت: گندزدایی، ضدعفونی کردن محیط مدرسه، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در محل‌های خاص باید در طول هفته آینده به طور متناوب توسط کارکنان مدارس انجام شود.

شاوله با اشاره به اینکه زمان هر کلاس نباید از ۳۵ دقیقه بیشتر باشد، گفت: بین هر ۳۵ دقیقه تدریس دبیران و معلمان باید جهت تهویه هوا به دانش‌آموزان استراحت داده شود.

وی تاکید کرد: برای اطلاع و اطمینان خاطر خانواده‌ها به همه مدیران مدارس توصیه کرده‌ایم برنامه‌های درسی را طوری طراحی کنند تا دانش‌آموزان با کمترین تراکم در مدرسه حضور پیدا کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران مدارس در خصوص نحوه بازگشایی و دستورالعمل های ابلاغی سوالات خود را مطرح کردند.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha