۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84027079
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تکاب: تعلیم آموزه‌های قرآنی در مدارس افزایش یابد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب گفت: توجه به آموزه‌های قرآنی و برنامه‌ریزی برای تعلیم و تربیت براساس مبانی دین مبین اسلام در مدارس و کلاس‌های درس افزایش یابد.

حجت الاسلام علی رحیمی روز شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه زینب کبری(ع) تکاب افزود: محور قرارگرفتن تربیت اسلامی باید بیشتر از سال‌های گذشته از سوی معلمان در مدارس مورد توجه و آموزش قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از سیره ائمه اطهار در آموزش و پرورش بیان کرد: با افزایش نقش تربیت اسلامی در مدارس، ارزش‌های الهی و مبانی قرآنی در جامعه گسترش می‌یابد و فضای عمومی کشور از سیره ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی آکنده می‌شود.

امام جمعه تکاب با تبریک در پیش بودن هفته دفاع مقدس ادامه داد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان عزیز ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی نمونه‌ای از نسل تربیت شده براساس مبانی قرآنی و مصداق بارز روش تربیتی اسلام بود.

حجت‌الاسلام رحیمی اظهار داشت: همان‌گونه که امام‌خمینی (ره) معلمی را شغل انبیای الهی نامیدند، امرور نیز بیش از هر زمان دیگری باید به روش تربیتی ائمه اطهار(ع) در کلاس‌های درس باید اهمیت داده شود.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت هیچگاه تعطیل پذیر نیست، اضافه کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در مدارس، ایران اسلامی بیش از گذشته در سنگر آموزش و پرورش درخشش داشته باشند.

مدارس تکاب صبح امروز، شنبه همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد و دانش‌آموزان با استفاده از ماسک و دستکش در سر کلاس‌های درس خود حاضر شدند.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در مقاطع مختلف در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فرآیند آموزشی را به‌صورت حضوری و مجازی آغاز کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha