۱۲۵۶ انشعاب غیرمجاز آب در جنوب غرب استان تهران جمع‌آوری شد
عکس تزیینی است.

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غرب استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۵۶ رشته انشعاب غیرمجاز یا تخلفات انشعابی اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، فضای سبز و کشاورزی در شهرها و روستاهای زیر پوشش این شرکت شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز یکشنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سیدعلی لدنی‌نژاد در این باره اظهار داشت: ۹۶۰ رشته انشعاب پس از تکمیل پرونده، پرداخت خسارات واردشده به شبکه، پرداخت هزینه‌های لازم به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی ادامه داد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز به‌ویژه با قطرهای بالا که به مصارف باغ‌ها، کشاورزی و مراکز صنعتی می‌رسد یکی از چالش‌های این شرکت در امر تامین و توزیع مطلوب و پایدار آب شرب است و مطابق توافقات صورت‌گرفته با حوزه قضایی و انتظامی با متخلفان در این زمینه مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل آبفای جنوب‌غرب استان تهران در چارچوب سامان‌دهی خطوط و شبکه‌های آب‌رسانی، بهسازی و به‌روزرسانی انشعاب‌های قدیمی و فرسوده و پیش‌گیری از هدرروی آب شرب، موضوع شناسایی، جمع‌آوری و تبدیل به مجاز انشعاب‌های غیرمجاز در زمره اهداف مهم این شرکت قرار گرفته در تمامی شهرهای زیر پوشش این شرکت در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha