۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 2092
کد خبر: 84029110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود اجرا می‌شود

۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸
کد خبر: 84029110
۱۶۵ برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود اجرا می‌شود

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال ۱۲ کارگروه تشکیل شده است که این کارگروه ها ۱۶۵ برنامه را اجرا خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ،   سرهنگ محمد خوشقدم روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سرسرای ولایت فرمانداری شهر افزود : با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند ، برای ماندگاری و تبیین بیشتر فضای آن دوران در ذهن و خاطر نوجوانان برنامه هایی ویژه برای  هفته دفاع مقدس طراحی شده است .

وی ، فضاسازی گسترده محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای برگزاری جذاب هفته دفاع مقدس ضروری خواند و گفت : یادواره شهدای دانش آموز در فضایی شاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد ، از معلمان و مدیران مدارس در خواست می شود لحظاتی  هرچند کوتاه  رشادت های دانش آموزان شهید را بازگویی کرده و در فضای مجازی هم انتشار دهند.

فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت : هفته دفاع مقدس نماد عظمت ، اقتدار ، عزت و مظلومیت ملت ایران است .

نادر فخری افزود : باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل گردد.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های عمرانی در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری خواهند رسید ، ادامه داد : میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این هفته برای رسیدگی بهتر به امور مردم  برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد : برای حل سریع مشکلات احتمالی برخی خانواده های معظم شهدا در دستگاه اجرایی با مسئولان مربوطه هماهنگی شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش شاهرود هم در این نشست گفت : ۴۱ فرزند شهید در  مشغول تحصیل هستند که در سالروز شهادت پدرانشان به صورت حضوری یا تلفنی جویای حال و احوال آنها شده  و مورد تفقد قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha