فرمانده انتظامی: هزار و ۵۳۱ قاچاقچی کالا در همدان دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: یک هزار و ۵۳۱ قاچاقچی کالا از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۹۰ درصد متهمان دستگیر شده در پنج ماهه سالجاری غیربومی و درصدی از آنها سابقه دار هستند.

وی اظهار داشت: در مدت یادشده ۱۱۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: میزان پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در این مدت به یک هزار و ۴۳۰ فقره رسیده است که در این باره نیز شاهد افزایش ۱۰۹ درصدی پرونده‌ها هستیم.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: از این تعداد پرونده، ۱۸۸ پرونده مهم ارزیابی می شوند چراکه ارزش آنها بالای ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در پنج ماهه ابتدایی سال جاری شامل تجهیزات پزشکی، ماسک، دارو، مواد خوراکی، پارچه، سیگار، تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی و سوخت بود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین ۶۴ پرونده مهم مربوط به جرائم اقتصادی شامل فرار مالیاتی، زمین خواری، احتکار در این مدت زمان تشکیل شده است.

به گفته حمیدرضا متین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، این استان از نظر تشکیل پرونده قاچاق برای متخلفان در پنج ماهه سالجاری، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha