۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84033175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: فیروزکوه، بهترین مکان برای سرمایه‌گذاران صنعتی است

تهران- ایرنا- معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: یکی از مزایای فیروزکوه قرار گرفتن در خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران است که این فرصت را سایر شهرستان‌ها ندارند، و بهترین گزینه برای سرمایه گذارانی است که نمی‌توانند در تهران و محدوده ممنوعه اقدام به تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی کنند.

حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همه مدیران و دستگاه‌ها بایستی از حداکثر ظرفیت اختیارات خود با رعایت قانون در راستای تسهیل، تسریع و رفع موانع تولید در امور مربوط به حوزه های اقتصادی و تولیدی گام بردارند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود در مسیر تولید و کارآفرینی اراده و عزم جدی مسئولان را می‌طلبد، تصریح کرد: بسیاری از متقاضیان در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری موجود با مشکلاتی مواجه شده‌اند که شاید برخی از این بروکراسی ها توسط مدیران ایجاد شده است و با توجه به اختیاراتی که در سطح شهرستان و هم در سطح استان وجود دارد بسیاری از این مشکلات و موانع می تواند با سرعت بیشتری رفع شود.

این مقام مسئول افزود: فیروزکوه با قابلیت و پتانسیل های موجود از جمله مناطقی است که بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در این شهرستان هستند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح توسعه گردشگری فیروزکوه در اولویت است و در پیشران توسعه شهرستان می باشد، اداره کل میراث فرهنگی می بایست در اسرع وقت نسبت به تهیه یرنامه جامع و هدف دار در خصوص توسعه گردشگری در این شهرستان اقدام کند.

عسگری با گلایه از حضور کم رنگ مدیران استانی در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: از مدیران استانی در حوزه اقتصادی انتظار می رود که بازدید های خود را از این منطقه بیشتر کنند و در چارچوب مقررات و قوانین انجام برخی از امور توسط مدیران استانی به مدیران شهرستانی تفویض شود.

فیروزکوه با آب و هوایی کوهستانی، وسیع‌ترین شهرستان استان تهران، دارای دو شهرک صنعتی (قدیم و علیدره) در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha