۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84035594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیّر مهابادی یک‌هزار عدد ماسک فیلتردار به کادر درمانی اهدا کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیّر اهل این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، یک‌هزار عدد ماسک فیلتردار به کادر درمانی جهت مقابله با بیماری کرونا اهدا کرد.

امیر بهزاد روز ‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "رحمان یوسفی" از خیّران نیک اندیش مهابادی این تعداد ماسک فیلتردار را به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به بخش‌های ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک‌های فیلتردار در پیشگیری از انتقال ویروس به کادر درمانی شاغل در بیمارستان اهمیت بسزایی دارد، ادامه داد: باتوجه به اینکه برخی از افراد در این شرایط، اقدام به احتکار و گران‌فروشی این کالاهای پزشکی می‌کنند ،چنین اقدامی از سوی این خیر نیک اندیش قابل تقدیر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: در چند سال گذشته به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا، خیران با اهدای دستگاه‌های دیالیز و ونتیلاتور، دستگاه Ups بخش دیالیز، فتال مانیتورنیگ و تجهیزات پزشکی به روز، مشکلات موجود در حوزه تجهیزات پزشکی را مرتفع کرده اند.

وی با قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا افزود: پیش از این هم بیش از ۲۰ میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای کمک به بیمارستان این شهرستان برای تامین مایحتاج کادر درمانی اهدا شده  بود.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان، خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha