۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84036642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان بیارجمند توزیع شد  

۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبر: 84036642
۱۲۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان بیارجمند توزیع شد  

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند گفت: ۱۲۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان زیر پوشش این نهاد و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

مرتضی نوروزپور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با مشارکت خیران و حمایت بنیاد مستضعفان بسته های معیشتی شامل برنج ، روغن و مرغ منجمد بین محرومان و نیازمندان منطقه بیارجمند در راستای کمک مومنانه توزیع شد.

وی گفت : طبق تفاهم نامه با فروشگاه رفاه و در قالب فروشگاه رفاه سیار اقدام به توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی با قیمت هربسته حدود ۲میلیون ریال بین خانواده های نیازمند شد.

رییس کمیته امداد امام  بیارجمند،تصریح کرد: مددجویانی که در فروردین ماه امسال در راستای کمک معیشتی عادی و تبصره ۱۴ مستمری دریافت کرده اند، گروه هدف توزیع این سبد کالای حمایتی بودند.

نوروزپور ادامه داد: ۴۰۰ بسته معیشتی نیز توسط خیران در دهه اول محرم امسال توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند با توجه به آغاز سال تحصیلی و ضرورت کمک به دانش آموزان محروم، تصریح کرد : خیران می توانند در راستای پویش جمع آوری کمک برای تامین موبایل و تبلت دانش آموزان نیازمند از طریق کد دستوری #۰۲۳۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را واریز کنند.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می شود.

 یکهزار ۲۰۰ خانوار با جمعیت افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن زیر پوشش این نهاد حمایتی در بخش بیارجمند هستند. 

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

این بخش ۴۰ روستا و حدود ۱۰ هزار تن جمعیت  دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha