۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84037218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84037218
کشف ۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

ساری - ایرنا - پلیس مازندران اعلام کرد که ۹۲ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر در پنج شهرستان مازندران کشف و ضبط شد.

به گزارش روز دوشنبه پلیس مازندران ، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در ۲ مرحله عملیات در محور هراز و کندوان در محدوده شهرستان های آمل و چالوس خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان های نوشهر و چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند سه متهم را که با سه دستگاه خودرو اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می کردند، شناسایی کنند.

وی افزود : در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

ثقفی اظهار داشت: در همین خصوص با شناسایی یک دستگاه خودرو در محور هراز حامل موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر توانستند بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک از داخل این خودرو کشف کنند.

کشف هشت کیلو تریاک در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر نیز از کشف هشت کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو پژو پارس خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امرتهیه و توزیع موادمخد در سطح شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ حسن عنایتی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی ۲متهم به قاچاق موادمخدر شدند که با یک دستگاه خودروپژو پارس نقره ای اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می کنند.

کشف ۱۱ کیلو گرم تریاک در قائمشهر

فرمانده انتظامی قائمشهر نیز به کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد و گفت : در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت افرادی جهت فروش و توزیع مواد مخدر در شهرستان قائمشهر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مهدی خادمی افزود: در این ارتباط ضمن کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر تریاک ، یک دستگاه خودرو پژو پارس توقیف و ۲ نفر هم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در فریدونکنار 

فرمانده انتظامی فریدونکنار هم از کشف بیش از سه کیلو ۸۰۰ گرم تریاک با دستگیری ۲ عامل فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: این افراد در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان فریدونکنار دستگیر شدند.

سرهنگ حسن هاشم پور از مردم خواست تا برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha