۱۰۰ کیسه برنج به خانواده‌های ایتام در میناب اهدا شد

بندرعباس- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب گفت: در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل،با همکاری و مشارکت یکی از حامیان ایتام، تعداد ۱۰۰ کیسه برنج تهیه و به خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

عباس راستی روز چهارشنبه در آیین توزیع این کیسه های برنج بین ایتام افزود: ارزش هر کیسه برنج اهدا ‌شده ۲ میلیون ریال بوده که درمجموع ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: برنج‌های اهدایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا توسط مددکاران کمیته امداد بین خانواده‌های ایتام توزیع‌ شده است.
مدیر کمیته امداد میناب با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهارداشت: خیران و حامیان در برنامه‌های حمایتی این نهاد و مناسبت‌های مختلف، همواره با کمک‌های خود یاریگر نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر بوده و هستند 
وی یادآورشد: مردم خیراندیش و نیکوکار می‌توانند از طریق تعامل، هم‌افزایی و همکــاری با کمیته امداد و مــراکــز نیکـوکـاری و یا واریز نذورات و کمک‌های نقـدی خود از طریق کد دستوری#۰۷۶۸*۸۸۷۷* در رفع نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر و محرومان مشارکت نمایند.
هفت هزار و ۶۹۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد میناب هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha