بیمارستان امید مشهد مجوز پذیرش دستیار فوق تخصص جراحی سرطان را کسب کرد

مشهد- ایرنا- بیمارستان امید مشهد به عنوان تنها مرکز دولتی درمان بیماران سرطانی در شمال شرق کشور موفق به دریافت مجوز پذیرش دستیار فوق تخصص جراحی سرطان شد.

رییس بیمارستان امید مشهد روز چهارشنبه  در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه این بیمارستان گفت: این مرکز درمانی بر اساس بررسی و بازدید هیات ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مهر ماه امسال آماده پذیرش دوره فلوشیپ جراحی سرطان می‌باشد.
دکتر سودابه شهید ثالث افزود: طرح  توسعه این بیمارستان با زیربنای ۱۵۰ مترمربع در قالب ۶ تخت بستری به اجرا در آمده و اتاق های ایزوله، بستری و عمل سرپایی نیز در آن در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این  پروژه با هزینه افزون بر ۲  میلیارد ریال اجرا شده که نیمی از این مبلغ با حمایت خیران سلامت تامین شده است.

رییس بیمارستان امید مشهد بازسازی و توسعه واحد آزمایشگاه و بانک خون، راه اندازی واحد سی.تی.اسکن، راه اندازی واحد توموتراپی، راه اندازی واحد تله مدیسین، تکمیل و تجهیز واحد مدارک پزشکی و راه اندازی مرکز آموزشی پژوهشی دکتر علوی را از دیگر پروژه های در حال اجرای این مرکز عنوان کرد.
بیمارستان امید مشهد با ۱۱۰ تخت بستری  هم اکنون تنها مرکز تشخیصی و درمانی دولتی ویژه بیماران سرطانی در شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha