۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84048193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: دفاع مقدس حماسه جهت‌دهنده و ماندگار در تاریخ ایران است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حماسه جهت‌دهنده ماندگار در تاریخ ایران است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز دوشنبه در رژه موتوری نیروی نظامی و انتظامی استان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند، نورانی، ماندگار و جهت‌دهنده، سازنده، حماسه پایدار کننده انقلاب اسلامی،حماسه مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و جهان مستضعفان و حماسه معنویت‌ساز، آدمیت‌آفرین و استکبارشکن و قدرت بخش و اقتدارآفرین بود.

وی با تاکید بر اینکه هر چه در خصوص هشت سال دفاع مقدس بیان شود کم است، گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و آینده کشور باقی خواهند ماند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: اقتدار و پیروزی امروز کشور از دستاوردهای تاریخ اسلام و مقاومت اهل بیت (ع) و قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است که به هم‌پیوسته است و ملت ایران با این سابقه اسلامی و دوران دفاع مقدس و سابقه مقاومت‌های فراوان در برابر فتنه‌ها، پیروز شده است و برای آیندگان پیروزی و ماندگاری را رقم زده است.

وی به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند که هرحادثه‌ای که پیش بیایید، لبیکگوی اسلام و قرآن، اهل بیت (ع)و مقام معظم رهبری هستند و در راستای کمک به همنوع به میدان خواهند آمدند و نیازمندان را تنها نخواهند گذاشت.

نکونام به اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از نیمه شعبان تاکنون اشاره کرد و گفت: مردم ایران ایثارگرانه به میدان آمدند و با کمکهای خود، خاطره‌آفرینی کردند و کمک‌های ماندگاری را در سرفصل تاریخ انقلاب ماندگار کردند.

وی اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست کمک مومنانه ۴۰۰میلیارد ریال و در مرحله دوم تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال کمک برای یاری رساندن به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی اهدا و بین مردم توزیع کردند.

نکونام، پیروزی ملت ایران در برابر ابرقدرتهای جهان را یادآور شد و گفت:  دشمنان نظام اسلام امروز در همه عرصه‌ها ذلیل و خوار شده‌اند به گونه‌ای که شیطان بزرگ امروز به عنوان خارترین قدرت و حکومت در دنیا محسوب می‌شود و این وعده‌ای است که داده شده بود که انقلاب اسلامی شرق و غرب عالم را له می‌کند و به عنوان یک پرچم در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس آیین رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی به صورت خودرویی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha