۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84050139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهاباد گشایش یافت

۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبر: 84050139
نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهاباد گشایش یافت

مهاباد- ایرنا- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان مهاباد، نمایشگاه عکس رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در سالن تالار وحدت شهرداری گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه عکس با همکاری مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، سپاه شهدای و مشارکت شهرداری مهاباد به مدت یک هفته برپا شده است.

سیامند جوانبخت هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر نسل جوان با زندگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر از تلاش‌های رزمندگان، سربازان و عشایر ایل منگور جمع‌آوری و در قالب عکس از آن رونمایی شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین خاطرات همیشه جاوید فداکاری‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در کنار تصاویرشان در دید عمومی قرار می‌گیرد.

جوانبخت، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است، اظهار داشت: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

وی گفت: نمایشگاه تصاویر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تا پایان هفته دفاع مقدس در مکان یادشده برای بازدید عموم دایر است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha