۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84050913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار انبار کالای قاچاق در زنجان کشف شد

۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۳
کد خبر: 84050913
چهار انبار کالای قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف سه انبار کالای قاچاق در شهرستان ابهر و یک انبار در زنجان خبر داد.

اسماعیل مسلمی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی و با پیگیری بازرسان سازمان، سه انبار عمده فروشی در شهرستان ابهر که کالای قاچاق در آن نگهداری می شد کشف و اقلام موجود در این انبار ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این انبارها تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، ۲ هزارو ۱۶ قوطی نوشابه انرژی زا همچنین مقادیر متنابهی کمپوت میوه، آدامس، خمیر دندان و لامپ روشنایی کشف و ضبط و پرونده ها جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مسلمی یادآورشد: این گشت مشترک با همکاری نیروی انتظامی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از کشف یک انبار نگهداری غیرمجاز تخم‌مرغ در زنجان خبرداد و گفت: این انبار نگهداری تخم مرغ به دلیل احتکار و نگهداری کالای قاچاق کشف و اقلام آن ضبط شد.

وی اظهار داشت: طی بازرسی های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان یک انبار نگهداری تخم مرغ که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ پروانه کسب و عدم درج انبار در سامانه اقدام به نگهداری تخم مرغ می کرد کشف و با متصدی آن برخورد شد.

مسلمی یادآور شد: این انبار با دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: تخلف صورت گرفته در این انبار به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha