۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1462
کد خبر: 84050925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش همکلاسی مهربان در مدارس آستانه اشرفیه راه اندازی شد

رشت-ایرنا-رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه از راه اندازی پویش همکلاسی مهربان در مدارس این منطقه خبر داد.

محمد رضا سیرتی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح  همزمان با سال تحصیلی جدید ، با مشارکت دانش آموزان  مدارس آستانه اشرفیه در حال اجراست.

وی جمع آوری کمک های دانش آموزی به منظور تهیه لوازم التحریر ،  البسه ، کیف و کفش ، لوازم بهداشتی  برای دانش آموزان بی بضاعت را از اهداف این پویش دانست و یاداور شد: روز گذشتهدر اولین مرحله از اجرای این پویش  به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس  ،  تعداد ۲۸۰ بسته لوازم التحریر ، ۲۷ عدد کیف و کفش ، ۱۳۰ دست البسه ، دو دستگاه گوشی موبایل از طریق کمک های امام جمعه ، سپاه پاسداران ، اصناف و فرهنگیان توسط  اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه جمع آوری شده است.

سیرتی  ارزش این بسته های حمایتی را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: این بسته های حمایتی در بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند شناسایی شده  از سوی مدارس  توزیع می شود.

وی افزود: کمک های دانش آموزان مدارس این منطقه در پویش همکلاسی مهربان توسط مدارس در حال جمع آوری است و در مراحل بعدی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

در سال تحصیلی جدید ، تعداد ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان در ۱۰۰ واحد آموزشی آستانه اشرفیه ( ۱۴۲ کلاس )  فعالیت تحصیلی خود را آغاز کرده اند، ضمن آنکه ۶۷۰ نفر از معلمان و فرهنگیان نیز در این مدارس فعالیت دارند.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha