۲۲۴ عملیات آتش‌نشانی در محلات اجرا شد

۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
کد خبر: 84054214
۲۲۴ عملیات آتش‌نشانی در محلات اجرا شد

خمین - ایرنا - مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات گفت: ۲۲۴ عملیات آتش‌نشانی و اطفای حریق امسال در این شهر انجام شده است.

«محمود فلفلی» روز شنبه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی (هفتم مهر ماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۸۲ مورد از این عملیات‌ها مربوط به مهار آتش در مراتع ، باغات، واحدهای مسکونی، تجاری و تولیدی و خودرو بوده است.
وی بیان کرد: هر سال با شروع فصل گرما، آتش گرفتن علف‌های هرز و زمین‌های کشاورزی بیشترین آمار عملیات‌های آتش‌نشانی را به خود اختصاص می‌دهد.
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات اظهار داشت: آتش‌نشانان این شهرستان در نیمه نخست امسال ۴۲  ماموریت امداد و نجات انجام داده‌اند.
فلفلی گفت: یک ایستگاه آتش نشانی با ۱۲ آتش نشان در محلات فعال است و با توجه به گستره فیزیکی شهر، یک مرکز آتش نشانی دیگر نیز نیاز است.
مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی رهمزمان با هفته آتش نشانی و ایمنی در این شهرستان خبر داد. 
فلفلی، نواختن زنگ ایستگاه آتش نشانی، عملیات تمرینی خودررو های آتش نشانی تا مقبره شهدای گمنام، گلباران قبور مطهر این شهدا، دیدار آتش نشانان با امام جمعه، تجلیل از مدافعان سلامت، اهدای خون، مسابقات فرهنگی و تجلیل از آتش نشانان را از برنامه های تدارک دیده شده در محلات به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی بیان کرد.

هفتم مهرماه روزی است برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان که به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است. 
شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی یکی از پر جاذبه ترین مناطق گردشگری استان مرکزی است.
باغات گل،چشمه آبگرم و سر چشمه محلات با باغات کهنسال از جاذبه های گردشگری طبیعی محلات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha