۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 84055928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه معاونان پرورشی آموزش و پرورش

تهران- ایرنا- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز در آینده ای نزدیک به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده گفت: یک دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی ، روسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز ، کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش ، مدیران مراکز دارالقرآن، اعضای قرارگاه و رابطین پایگاه های مجازی پیش بینی شده است  که به زودی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از نیمه مهرماه تا آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود که محتوای در نظر گرفته شده برای این دوره در سه سطح مقدماتی، میانی و تکمیلی تنظیم شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  محتوای مرحله مقدماتی در قالب حدود ۲۵ جلسه کلیپ تصویری شامل سرفصل ها و مباحث کاربردی از نیمه مهرماه و به مرور در کانال کارشناسان قرآن، عترت و نماز و همچنین مدیران مراکز دارالقرآن الکریم در شبکه شاد بارگذاری می شود.

مسیب زاده  خاطرنشان کرد: مخاطبان می توانند سوالات تکمیلی خودشان را در ساعت مشخصی از شبانه روز به صورت آنلاین از استادان دوره بپرسند و در نهایت تکلیف عملی هر جلسه را به آدرس اعلامی ارسال کنند.

وی افزود: برای افراد، بر حسب کیفیت تکالیف عملی و نمره آزمون پایانی گواهینامه پایانی صادر و مجوز حضور در مرحله تکمیلی و پیشرفته فراهم می شود. 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نظر به ضرورت ارتقای سطح دانش فنی، حضور همکاران محترم در دوره ضروری و مورد تاکید است و این دوره آموزشی با همکاری اداره کل قرآن، عترت و نماز و اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha