۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84056517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ نفر در طرح "سرباز ماهر" جهاد دانشگاهی استان قزوین شرکت می کنند

قزوین-ایرنا- معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ۴۰۰ سرباز از یگان های مختلف نظامی و انتظامی در طرح "سرباز ماهر" جهاد دانشگاهی استان قزوین شرکت می کنند

سمانه مولاوردیخانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری این طرح افزود: طرح سرباز ماهر با هدف دانش و مهارت افزاییسربازان و آمادگی آنان برای ورود به عرصه‌های مختلف راه‌اندازی شده و تمرکز این طرح بر کسب مهارت‌های فردی و شغلی است.
وی افزود: سربازان بعد از سپری کردن خدمت خود، فصل جدیدی از زندگی را آغاز خواهند کرد که عموماً با تشکیل خانواده و درآمدزایی جهت امرارمعاش همراه خواهد بود، دوره‌های مذکور در همین راستا و باهدف توانمندسازی سربازان تدبیر شده است.
معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰۰ نفر از سربازان استان آموزش می‌بینند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین تاکنون موفق به برگزاری دوره‌ی سرباز ماهر برای ۱۵۰ نفر از سربازان با همکاری نیروی انتظامی، لشگر ۱۶ زرهی و وزارت دفاع (صنایع شهید شفیع‌زاده) شده است.
مولاوردیخانی بیان کرد: البته این طرح در پیش از خدمت و این خدمت سربازان هم انجام می شود که دستگاه های دیگری هم در این زمینه فعالیت می کنند.
این مسئول افزود: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی سربازان و جوانان استان قزوین بتوانند با یک روحیه و عمل کرد مناسب وارد فضای کار و جامعه شوند و بتوانند به عنوان یک شهروند پویا برای جامعه موفقیت آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha