۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1020
کد خبر: 84059660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولید ماسک در بروجن به ۳۳ میلیون قطعه در سال افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن گفت: با توسعه و تجهیز ۲ واحد صنعتی تولید روزانه ماسک در این شهرستان به بیش از ۹۱ هزار و سالانه به ۳۳ میلیون ماسک افزایش یافت.

امیر ارسلان سیدین روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا، علاوه بر ۲ واحد صنعتی تولید ماسک انبوه ، سه واحد صنعتی نیز در شهرک صنعتی برای تولید محلول ضدعفونی کننده و ماسک پارچه‌ای فعالیت دارند.

به گفته وی، بخشی از تولیدات این واحدهای صنعتی به داروخانه‌ها، مراکز توزیع لوازم بهداشتی، مراکز مهم و آسیب‌پذیر مانند مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و زندان‌های سراسر کشور اختصاص می‌یابد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن به فعال بودن ۲۱۲ واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ درصد از صنایع بزرگ و متوسط چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن قرار دارد که برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha