مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دیوان عدالت اداری آغاز شد

تهران- ایرنا- مرحله دوم کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در راستای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، عباس محدث، فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران و تحمیل جنگ اقتصادی را ظالمانه خواند و گفت: امروز به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار گرفته و کارکنان دیوان عدالت اداری حمایت از نیازمندان را وظیفه خود می‌دانند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری از تهیه ۳ هزار بسته حمایتی خبر داد و افزود: این اقدام دیوان عدالت اداری با مشارکت بسیج دیوان انجام و در قالب بسته‌هایی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان و سه هزار بسته اقلام معیشتی تهیه شد.

محدث همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تمامی قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری اظهار داشت:‌ دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و  آسیب‌دیده از ویروس کرونا انجام پذیرفت و هدف این بود که به نیازمندان بگوییم در کنار آنها هستیم.

این بسته‌ها تا ۲۴ ساعت آینده بین خانوارهای کم‌برخورداری که فهرست آنها از طرف بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اختیار ما قرار گرفته است، توزیع می‌شود.

مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در قالب ۵۰۰ بسته اقلام ضروری در خردادماه سال جاری به دست نیازمندان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha