۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84062845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۷ هزار متر مربع به فضای آموزشی کردستان اضافه شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: در سال جاری ۴۷ هزار و ۴۷۸ متر مربع در قالب ۶۴ پروژه به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

ماجد احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان فضا در قالب ۶۴ پروژه با ۳۵۷ کلاس درس بوده و قرار است تا دهه فجر ۱۴ پروژه دیگر با ۱۱۷ کلاس به این تعداد اضافه و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۸۹ مدرسه شامل یک هزار و ۱۸۹ کلاس درس در استان استانداردسازی شد، افزود: این عملیات شامل جمع‌آوری بخاری‌های نفتی غیر استاندارد و جایگزین با سیستم حرارتی ایمن به همراه گاز رسانی بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان یادآور شد: در حال حاضر و با اقدامات انجام شده تمام مدارس دارای بخاری نفتی به استثنا ( مدارس استیجاری،غیرفعال وتخریبی)به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده قرار است مدارس باقیمانده با سیستم بخاری گازی و احیانا" مدارسی که در سال جدید فعال شده‌اند به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند، ضمن اینکه تعمیرات سیستم گرمایشی مدارس فرسوده نیز در برنامه کاری این اداره کل است.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۹۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha