بانک‌های استان سمنان در تامین تجهیزات آموزشی به کمک خانواده‌ها بشتابند

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک‌های استان در خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا شریفی‌نژاد روز شنبه در نشست پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک آموزشی دانش ‌آموزان در سالن غدیر استانداری افزود: بانک ‌های عامل استان سمنان در خرید تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی‌ بضاعت از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان همکاری کنند.

وی گفت: ویروس کرونا علاوه بر اینکه زندگی اقشار مردم در بخش ‌های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد، در تحصیل دانش ‌آموزان هم‌ مشکلاتی ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: با الکترونیکی شدن آموزش ها از سوی آموزش و پرورش ، دانش آموزان نیازمند تجهیزات آموزشی هستند که باید برای تامین این تجهیزات برای خانواده های بی‌ بضاعت اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: بانک ‌های عامل در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه به والدینی که توان خرید اقلام آموزشی را ندارند، همکاری کنند.
شریفی نژاد اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌ سازان جامعه هستند و از هر کمکی که از دست ‌مان بر می آید، نباید برای تامین اقلام آموزشی دانش آموزان کوتاهی کرد.

به گزارش روز جمعه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۴۳ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

 امسال در استان سمنان ۱۲۷‌ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یکهزار و ۸۳ مدرسه تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha