۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84063837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک حامیان به ایتام سردشت ۴۳ درصد افزایش یافت

۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84063837
کمک حامیان به ایتام سردشت ۴۳ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، کمک حامیان به طرح محسنین و اکرام ایتام در این شهرستان ۴۳ درصد افزایش داشته است.

علی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست امسال از سوی ۹۵۲ حامی و خیّر نیک‌اندیش، پنج میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال به صورت نقدی به ۳۳۲ فرزند یتیم و ۵۳۲ فرزند محسنین کمک شد.

وی اضافه کرد: طرح اکرام ایتام با یاری خیران و نیکوکاران و با هدف دستگیری و حمایت از فرزندان یتیم ( بی‌سرپرست) و فرزندان محسنین ( فرزندان بد سرپرست یا دارای سرپرست ازکار افتاده و بیمار)  از طریق این نهاد انجام می گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: در قالب اجرای این طرح حامیان و نیکوکاران کفالت یک یا چند فرزند یتیم یا محسنین را برعهده گرفته و کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به حساب آنان واریز می کنند.

وی اظهار داشت: به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا کمک های امسال فقط به صورت اینترنتی و نقدی اهدا و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از بین ۸۶۴ ایتام و فرزندان محسنین، ۳۵۰ نفر از آنان حامی ندارند، اضافه کرد: حامیان و نیکوکاران می توانند با ارسال عدد ۱۰ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ حمایت خود را به این فرزندان اعلام و یا به صورت حضوری به این نهاد مراجعه کنند، این بچه ها چشم انتظار حمایت خیران نیک اندیش هستند.

در شهرستان سردشت سه هزار و ۷۳۱ خانوار کمک معیشت بگیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha