۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۲۶
کد خبر: 84064235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ میلیارد ریال برای ساماندهی چشمه های آب گرم دهلران اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران از اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه هم اکنون با ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مجید عسگری عصر یکشنبه در بازدید از پروژه ساماندهی چشمه های آب گرم شهرستان دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ساماندهی چشمه های آبگرم با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال اجرایی شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۲۲درصد برخوردار است.

وی افزود: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و کار عملیات اجرایی شش و نیم کیلومتر حفاری کانال و سازه آبگیر این طرح پایان یافته است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: کار یک و نیم کیلومتر جوشکاری لوله نیز انجام گرفته و پیمانکار هم اکنون مشغول فعالیت است و مابقی مسیر نیز عملیات تامین و جوشکاری لوله در دست اقدام است.

عسگری با اشاره به تخصیص ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین برای تسریع در روند اجرای پروژه در سال جاری گفت: با حمایت استاندار این اعتبار اختصاص پیدا کرد و امسال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز ۵۰ میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شد.

چشمه های آبگرم با خواص درمانی و گوگردی در فاصله سه کیلومتری شهر دهلران در دامنه کوه سیاه کوه و نزدیک به غار خفاش قراردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha