۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84065681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کمبود نان در ارومیه وجود ندارد

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84065681
فرماندار: کمبود نان در ارومیه وجود ندارد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کمبود نان در شهرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته صف‌های طولانی نیز مقابل نانوایی‌ها مشاهده شده که بار روانی خاصی داشت ولی با تدابیر اتخاذ شده، در کمتر از نیم روز، این مشکل رفع شد و وضعیت نان در این شهرستان به ثبات رسیده است.

علیرضا ملامحمدی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی‌ها با شیطنت‌های خاصی به دنبال افزایش قیمت نان بودند، اظهار داشت: در کمتر از چند ساعت با اتخاذ برخی تدابیر این مشکل رفع و وضعیت به حالت عادی برگشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبود نان و آردی در ارومیه وجود ندارد، بیان کرد: سهمیه آرد نانوایی‌ها نه تنها افزایش یافت بلکه در صورت درخواست آنان آرد اضافی نیز به واحدهای نانوایی تعلق می‌گیرد.

فرماندار ارومیه با اشاره به ۲ شیفت شدن ۲۴ واحد نانوایی در این شهرستان، گفت: هیچ مشکلی در تامین نان مورد نیاز شهروندان وجود ندارد.

وی افزود: اگر واحد نانوایی تحت هر شرایطی نان را گران و یا به بهانه گران کردن نان به شهروندان اعلام کند که در تامین آرد با مشکل مواجه است، برخورد قانونی خواهد شد.

ملامحمدی زاده با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، بیان کرد:  شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فورا رسیدگی لازم انجام شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در ارومیه به شایعه کمبود نان دامن زده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha