۳۰۱ طرح گازرسانی در کرمان به بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - ۳۰۱ طرح گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی استان کرمان عصر امروز (دوشنبه) با حضور معاون وزیر نفت و رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس در شهداد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های گازرسانی به استان کرمان افزود: امروز عملیات گازرسانی به پنج شهر شهداد، اندوهجرد، هنزا، نظام شهر و بلوک انجام شد که ۱۱ هزار و ۱۹۸ خانوار شامل پنج هزار و ۵۲۸ خانوار و ۱۴۶ روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
منوچهر فلاح افزود: همچنین عملیات گاز رسانی به ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در قالب هفت محور مجزا با اجرای حدود ۳۵۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع با اعتبار بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان اجرا شد.
وی تصریح کرد: مجموع طرح های افتتاح شده امروز بخش گاز در استان کرمان در مجموع ۳۰۸ میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار داشت: از ۷۱ شهر استان کرمان، گاز رسانی به ۵۸ شهر انجام شده و ۱۲ شهر در دست اجرا است و شهر جبالبارز تنها شهر استان کرمان است که گازرسانی به آن در مرحله طراح قرار دارد.
وی افزود: همچنین از سه هزار و ۳۳۴ روستای دارای شرایط گازرسانی در کرمان تعداد یک هزار و ۳۳۷ روستا گاز رسانی شده و عملیات گازرسانی به ۳۵۰ روستا نیز در دست اجرا است که پس از اتمام این طرح ها ۷۵ درصد روستاهای این استان به شبکه گاز وصل می شوند

فلاح بیان کرد: امروز در راستای ادامه عملیات پروژه های گازرسانی به استان کرمان طرح های گازرسانی به یک شهر، ۱۶۱روستا و ۱۹۸ واحد صنعتی با مجموع اعتبار ۳۷۲ میلیارد تومان آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha