۴۵۴ تخلف مربوط به رعایت موارد بهداشتی در ناوگان مسافری آذربایجان‌غربی ثبت شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به بازرسی مستمر از این ناوگان گفت: ۴۵۴ تخلف مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در این ناوگان احصا و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

امیرصالح خیراندیش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد برای ۳۸۴ مورد تخلف، تذکرهای لازم به شرکت ها و رانندگان داده شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، ۴۷ مورد به درج توبیخ و ۲۳ مورد به صدور حکم در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی منجر شده است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با قدردانی از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در این زمینه بیان کرد: از آنجا که هنوز واکسن و داروی درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده، مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری کنند .

خیراندیش اظهار داشت: از زمان اعلام شیوع بیماری ویروس کرونا از سوی مراجع ذیصلاح، این اداره با اعمال تمهیدات لازم حمل و نقلی بین شرکت ها، موسسات و رانندگان مسافربری نسبت به پیشگیری و کنترل شیوع بیماری اقدامات لازم را به صورت مستمر انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری در آذربایجان غربی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha