رهایی گروگان هشت ساله و هلاکت دو شرور مسلح در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان از هلاکت دو شرور مسلح در شهرستان رودان و موفقیت پلیس پارسیان در رهایی گروگان هشت ساله خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری سه شنبه شب در تشریح این دو خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن پسربچه ای هشت ساله در شهرستان پارسیان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس جنایی هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اعلام خانواه گروگان، آدم ربا از قبل با آنان بواسطه معامله خودرو آشنا بوده و پس از آنکه موفق به اخذ مدارک نشده اقدام به ربایش فرزندشان کرده و طی تماس تلفنی درخواست مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده است.

سردار جعفری تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند گروگان به شهرستان خنج از توابع استان فارس منتقل شده و با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پارسیان با همکاری پلیس خنج با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید متعلق به آدم ربایان را که در یکی از معابر شهری در حال تردد بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: ماموران با دستگیری آدم ربا کودک ربوده شده را در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ربایش، آزاد و اقدامات پلیس جهت شناسایی سایر همدستان آدم ربا در دستور کار قرار دارد.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

هلاکت دو قاچاقچی و شرور مسلح در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر با تلاش ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان رودان ۲ قاچاقچی  مواد مخدر و شرور مسلح  در یک عملیات مسلحانه به هلاکت رسیدند.

سردار جعفری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان با انجام کار اطلاعاتی یک باند اشرار و سارقان مسلح که سال قبل در کوه های فاریاب –جغین ، منوجان و حوزه شهرستان های میناب و بندرعباس اقدام به شرارت و سرقت های مسلحانه و راهزنی کرده بودند را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل تردد اشرار مسلح اعزام و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت به خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به راهزنان برخورد و دستور توقف دادند که متهمان با پیاده شدن از خودرو اقدام به درگیری مسلحانه با پلیس کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح کشته و در پاکسازی منطقه ۲ قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و هشت عدد فشنگ جنگی، سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و مبلغ ۵۳۰ هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

سردار جعفری با هشدار به مخلان نظم و امنیت جامعه، گفت: نیروی انتظامی برابر قانون با فرد یا افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی داشته باشند با قاطعیت و مقتدرانه برخورد می کند.

شهرستان رودان در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha