رتبه دوم جشنواره ملی "کمانک" به عضو کانون پرورش فکری ارومیه رسید

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: رتبه دوم بخش نقاشی نخستین جشنواره ملی "کمانک" به دختر عضو کانون مرکز شماره ۳ ارومیه رسید.

جواد زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "ویانا یوسف پور" دختر ۸ ساله عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در نخستین جشنواره ملی کمانک اصفهان جایزه ۱۰ میلیون ریالی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی کمانک را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در نخستین دوره این جشنواره که از سوی خانه کودک و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شده بود، آثار ارسالی در ۲ بخش نقاشی و مجسمه سازی به صورت جداگانه داوری و برگزیدگان معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: جشنواره ملی نقاشی و مجسمه‌سازی "کمانک" با هدف بیان دیدگاه کودکان ایرانی درباره شهر اصفهان از زاویه هنر در این خطه تاریخی برگزار ‌شد.

به گزارش ایرنا، متقاضیان شرکت در این جشنواره تا ۱۴ اسفند سال‌ ۱۳۹۸ آثار خود را در وب‌سایت http://kamanak.esfahanfarhang.ir بارگذاری کردند که پس از داوری اولیه که ۱۵ اسفندماه انجام شد، برگزیدگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دادند.

این جشنواره منجر به افزایش مشارکت اجتماعی کودکان و پی بردن به نگاه آن‌ها در مورد مسائل شهری، میراث فرهنگی و تاریخی می‌شود که در راستای تحقق اهداف شهر دوستدار کودک است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به این قشر است.

۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha