۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84068308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٢۵ هزار و ۵۰۰ تُن آرد در نانوایی‌های آذربایجان‌غربی توزیع شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ماهانه ٢٩ هزار و ٣٠٠ تُن آرد بین نانوایی‌های استان توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون ٢۵ هزار و ۵۰۰ تُن آرد نوع یک و ٢ توزیع شده و محدودیتی از نظر تهیه و توزیع آرد در شبکه استان وجود ندارد.

علیرضا زارعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ١۶ واحد تولید آرد در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند که ظرفیت اسمی این واحدها ٨٠ هزار تُن در ماه است.

وی ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد هیچ محدودیتی از نظر تولید و توزیع آرد در استان وجود ندارد زیرا گندم مورد نیاز در سیلوهای داخل استان موجود است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در خصوص تعداد نانوایی‌های استان گفت: سه هزار و ۵٣٨ واحد نانوایی نوع یک و یک‌هزار و ۴۴٧ نانوایی نوع ٢ در سطح استان فعال است.

زارعی بیان کرد: از این تعداد یک‌هزار و ٣۶٠ واحد نانوایی در سطح شهرستان ارومیه وجود دارد که ۵٠ واحد به صورت ٢ شیفتی و ١٠۵ واحد به صورت ترمیمی فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه تغییری در قیمت آرد توزیعی صورت نگرفته و طبق روال این امر انجام می‌شود و هرگونه افزایش قیمت با روش‌های مختلف از جمله نان مخصوص تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم هرگونه کم‌کاری و تخلف نانوایی‌ها را به شماره ١٢۴ گزارش دهند تا برخوردهای لازم با متخلفان صورت گیرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در ارومیه به شایعه کمبود نان دامن زده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha