۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84068382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از خوزستان

۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
کد خبر: 84068382
چند خبر ورزشی از خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: قرارداد چهار بازیکن فصل قبل تیم فوتسال ملی حفاری که در لیگ برتر بانوان حضور دارد با صلاحدید کادر فنی تمدید شد.

سیدسالار محمدنیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فاطمه و سحر پاپی، سارا سادات افرازی و طاهره مهدی پور که فصل گذشته بازی های درخشانی برای ملی حفاری انجام دادند قراردادشان را برای یک فصل دیگر تمدید کردند. مینا بارانی هدایت تیم ملی حفاری را برعهده دارد.

تیم ملی حفاری در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در مرحله مقدماتی در جایگاه نخست قرار گرفت و در مرحله نهایی مقابل تیم سایپا تن به شکست داد و در نهایت عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم صنعت نفت آبادان ۲ بازیکن جذب کرد

تیم صنعت نفت آبادان که خود را برای لیگ بیستم آماده می کند، ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفت.

علی هزامی و محمدحسین زواری با تشخیص سیدسیروس پورموسوی سرمربی نفتی ها، با عقدی قراردادی یکساله به تیم صنعت نفت آبادان اضافه شدند تا در لیگ آینده پیراهن این تیم را به تن کنند.

نفتی های آبادان پیش از این نیز حکیم نصاری، محمد طیبی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، فرزین گروسیان، علی پورمحمد، محسن آقایی و علی ‌عبدا... ‌زاده را برای لیگ بیستم به خدمت گرفتند همچنین قرارداد حسین ساکی و فاخر تهامی بازیکنان فصل گذشته این تیم تمدید شدند.

تمرینات تیم استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ یک آغاز شد

دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهدا ملاثانی آغاز شد.

تیم استقلال ملاثانی فصل گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته دوم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کرد. با رفتن داریوش هرمزی سرمربی نام آشنا فوتبال خوزستان هدایت این تیم به ابراهیم اشکش واگذار شد.

با وجود اینکه کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ یک زمان باقی مانده است اما تیم استقلال ملاثانی هنوز نسبت به جذب بازیکن اقدامی انجام نداده است. رقابت های فصل آینده لیگ دسته یک از ۱۲ آبان ماه آغاز می شود.

درخشش ورزشکاران دانش‌آموز خوزستانی در رقابت‌های طناب‌زنی کشور

دانش آموزان خوزستانی در پویش بزرگ طناب زنی کشور موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

پویش بزرگ طناب‌زنی کشور میان دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجازی برگزار شد که احسان رشیدی، زهرا قجریه و سوتیام بهمنی عنوان برتر این رقابت ها را کسب کردند.

در این پویش، شرکت‌کنندگان یک فیلم سی ثانیه‌ای از طناب زنی خود ارسال کردند که مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

سرپرست جدید هیات انجمن های ورزشی خوزستان مشخص شد

احسان حاجی نجف مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با پیشنهاد افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و با حکم محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، زیور بابایی سرپرست جدید هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان شد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیما حاجی پور رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان بود گفت: مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان اواخر امسال برگزار خواهد شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران با صلاحدید کادر فنی به فولادخوزستان پیوست

علی سبحانی وینگر ۱۹ ساله فصل قبل تراکتور با عقد قرادادی ۲ ساله به فولادخوزستان اضافه شد. 

این بازیکن تیم ملی جوانان سابقه بازی در تیم‌های پایه مقاومت و سایپا تهران را نیز در کارنامه دارد.

هافبک تیم استقلال به فولادخوزستان پیوست

عارف غلام‌پور هافبک ۲۱ ساله فصل قبل تیم امید استقلال به فولاد خوزستان پیوست. 

غلام پور با عقد قرادادی سه ساله به جمع فولادی ها اضافه شد تا پیراهن این تیم را در لیگ بیستم به تن کند.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های سایپا و نفت امیدیه را نیز در کارنامه دارد.

تیم فولاد خوزستان به مصاف  ذوب آهن می رود

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک مسابقه تدارکاتی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان می رود.

تیم فولاد خوزستان سومین اردوی آماده سازی خود را در اصفهان برپا می کند تا برای حضور در لیگ بیستم آماده شود. ۲ تیم فولاد و ذوب آهن روز دوشنبه ۲۱ مهرماه در استادیوم فولادشهر اصفهان مقابل هم صف آرایی می کنند.

فولادی‌ها تاکنون سه بازی تدارکاتی انجام داده اند که در هر سه دیدار پیروز میدان شدند.

بازیکن استقلال خوزستان قرارداد خود را تمدید کرد

علی کیانی فر هافبک فصل گذشته استقلال خوزستان با حضور در باشگاه قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد.

آبی های خوزستان فصل گذشته با کسب ۴۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

بازیکنان تیم استقلال خوزستان تست کرونا دادند

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از شروع رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تست کرونا دادند تا با قوای بیشتری تمریناتشان را دنبال کنند.

هدایت آبی پوشان خوزستانی را امیر خلیفه اصل برعهده دارد که فصل گذشته نتایج نسبتا خوبی به همراه این تیم گرفت. استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالاتی عملکرد بسیار خوبی داشته و بازیکنان خوبی جذب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha