هفت آمبولانس برای خدمت به زائران در مشهد مستقر شدند

مشهد- ایرنا- مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استقرار هفت آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای خدمات رسانی به زائران و عزاداران دهه پایانی صفر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

دکتر رضا وفایی نژاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: چهار دستگاه آمبولانس، ۲ موتور آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و مناطق پرتردد شهر مشهد مستقر شدند تا در زمان نیاز به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی کنند.
وی افزود: در این راستا تمام پایگاههای اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در این ایام بویژه در سالروز رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت حضرت امام حسن (ع) و سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) به صورت شبانه‌روزی فعال می‌باشند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد پایگاههای اورژانس ۱۱۵ در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را  ۱۴۹ پایگاه عنوان کرد و ادامه داد: ۹۰ پایگاه از این تعداد شهری و ۵۹ پایگاه جاده‌ای است که با ۱۵۴ آمبولانس خدمات‌رسانی می‌کنند.
۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۴ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. بقیه جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha