۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84069834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مددی: هواداران استقلال نگران مجوز حرفه‌ای نباشند

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گفت: هواداران نگران صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه نباشند، چراکه با طلبکاران توافقات لازم صورت گرفته و دیگر اقدامات را نیز انجام داده‌ایم.

به گزارش ایرنا؛ «احمد مددی» امروز (جمعه) در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم، اظهار داشت: خدمت به هواداران و طرفداران استقلال بزرگ باعث افتخار است. عاشق این هواداران هستم و تمام توانم را آورده‌ام تا به آنان خدمت کنم. آنها در این چند مدت اذیت شده‌اند و ان‌شالا با کمک همکارانم و حمایت هواداران، بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی در مورد انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی استقلال، گفت: فکری به خانه خودش بازگشته است. او ۱۳ سال به‌عنوان بازیکن حضور تاثیرگذاری در تیم داشته است. ما برای جذب او بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حرکت کردیم. پس از اینکه او استعفاء داد، مذاکرات جدی را آغاز کردیم. البته بعد از استعفا، ایشان فسخ را از سازمان لیگ گرفت و آن زمان با او تماس گرفتیم. در یک‌روز ما ۲ جلسه برگزار کردیم و پس از توافق، سرمربیگری فکری را اعلام کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد این روند در کمتر باشگاهی دیده شده و گفت: نمونه‌های برعکس آن‌را در دیگر باشگاه‌ها داشتیم که با جنجال همراه شد. قبل از فکری گزینه‌های مختلفی داشتیم و اصلا نمی‌خواهیم به باشگاه بزرگ نساجی ضربه وارد کنیم. برای این تیم و طرفدارانش آروزی موفقیت کنم و می‌دانم برای مدیران این باشگاه که همگی استقلالی هستند، موفقیت آبی‌های پایتخت اهمیت دارد.

وی در خصوص بدهی به طلب‌کاران و زمان اندک استقلال برای حل شدن این مشکل و صدور مجوز حرفه‌ای، توضیح داد: تا ظهر فردا فرصت داریم و به همه هواداران اعلام می‌کنم با فعالیت شبانه‌روزی که از روز شنبه ۱۲ مهرماه داشته‌ایم تمام امور انجام شده و هیچگونه نگرانی وجود ندارد. متاسفانه در گذشته مقداری تعلل صورت گرفته و بهتر است نگاهمان به آینده باشد.

مددی در مورد توافق با طلب‌کاران استقلال، گفت: تمام موارد به نتایج رسیده و البته توقع ما از برخی عزیزان خیلی بیشتر بود و آنها مقداری ما را اذیت کردند. از روز شنبه کمیته مجوز حرفه‌ای را در باشگاه تشکیل دادیم و همکاران زحمت کشدیدند تا مدارک لازم را آماده کنند. بیش ۱۰۰ فرم و مدرک آماده شد و در سامانه معرفی شده، بارگذاری شده است.

وی در خصوص وضعیت دیاباته، توضیح داد: این مهاجم چند روز پیش به ما ۱۰ روز وقت داد تا طلب‌هایش پرداخت شود. تمام تلاش بنده و اعضای هیات مدیره این است تا با برنامه‌ریزی، این بدهی پرداخت شود. منابعی به‌دست آوردیم و چنانچه دوستان به تعهداتی که داده‌اند، عمل کنند فکر می‌کنم در فرصت باقی مانده بدهی دیاباته را پرداخت کنیم. همچنین صرافی‌های معتبر بانک مرزی آمادگی انتقال پول به حساب دیاباته را اعلام کرده‌اند.

مددی در مورد میلیچ نیز، گفت: این بازیکن هشتم مهرماه به باشگاه اعلام کرده که اگر تا ۱۵ روز مطالباتش پرداخت نشود، فسخ خواهد کرد. سپس چندی بعد عالام کرد که فسخ کرده و گفت اگر پولم را بدهید قول می‌دهم با استقلال ادامه دهم. برای میلیچ هم همین روند را طی می‌کنیم تا پولش را بدهیم.

وی در مورد وضعیت مهدی قایدی و علی کریمی، اظهار داشت: قایدی قرارداد دارد و مشکلی نیست. در مورد موضوع فروش او بحث شده و جمع بندی نهایی صورت نگرفته است. قایدی از بازیکنان خوب است و باید به فصل پیش‌روی استقلال نگاه کنیم تا تیم از حضور مهره‌های خوب خالی نشود. کریمی هم در اردوی ازبکستان است و با او پس از حضو در تهران مذاکرات جدی خواهیم داشت و تلاشمان حفظ این بازیکن است.

سرپرست استقلال در مورد جذب «سعید واسعی» از پیکان، گفت: شرایط واسعی را پیگیری کردم و بنظر می‌رسد فسخ او مشکل دارد و به همین دلیل نمی‌توانیم اقدامی تا مشخص شدن شرایطش داشته باشیم و برای باشگاه تبعاتی بخریم. ابتدا باید اطمینان حاصل شود او مشکل فسخ نداشته باشد. البته در گذشته با پیکان برای جذب او صحبت کردیم و حتی حاضر شدیم مبلغی به پیکان بدهیم، اما اکنون دو باشگاه متمول خواهان او هستند.

او در خصوص پنجره بسته استقلال، گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تا پیش از این به خاطر مطالبات شفر و تعلل پرداخت بسته شد اما اکنون طلب باشگاه پاختاکور و جباروف به آن اضافه شده است و حالا باید مطالبات این سه را بدهیم.

وی ادامه داد: مطالباتی در کنفدراسیون آسیا داریم که کفاف پول باشگاه پاختاکور و جباروف را می‌دهد. با مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردیم تا از طریق مطالبات ما، پول پاختاکور و جباروف پرداخت شود که البته هنوز جوابی نگرفته‌ایم. برای طلب شفر هم تدابیر لازم اندیشیده شده تا در کمترین زمان پرداخت کنیم و پنجره باشگاه باز شود.

وی در خصوص مشکل رشید مظاهری‌، گفت: باشگاه تراکتور مدعی است که فسخ او مشکل دارد و اکنون کمیته وضعیت پیگیر است. امیدوارم رای به سود استقلال صادر شود.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال، ‌گفت: دو دستگی و اختلاف به اندازه کافی به استقال ضربه زده و از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند افراد بدبین به آنها نفوذ کنند، چراکه نیاز به آرامش وحدت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha