۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1154
کد خبر: 84069990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش بیماران کرونایی در میبد نگران‌کننده است

یزد- ایرنا- رییس بیمارستان میبد از فعال شدن ۳ بخش بستری کرونا در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: افزایش ۲ برایری بیماران مبتلا به کرونا دراین بیمارستان نگران ‌کننده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد، محمد هادی فرح زادی افزود : در چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا بودیم و به این علت از ستاد کرونای شهرستان درخواست اعمال محدودیت‌های جدی در سطح شهرستان شد.

وی تصریح کرد: روند افزایشی بیماران محدودیت‌هایی را در ارائه خدمت به بیماران غیر اورژانسی به دنبال می‌آورد.

رییس بیمارستان میبد یادآور شد: تعدادی از همکاران ما درگیر بیماری کرونا شدند و افزایش مراجعه بیماران موجب خستگی و فشار به سایر همکاران گردیده‌است .

فرح‌زادی از شهروندان درخواست کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً استفاده از ماسک و قطع زنجیره انتقال، به کادر درمان شهرستان کمک کنند.

وی یادآور شد : ترددهای بیش از اندازه خانواده‌ها و اصرار برای ورود به بخش‌های کرونا ، خدمات‌دهی کادر درمان را با مشکل‌های بسیاری مواجه می‌کند.

این مسوول گفت : با ادامه این روند مجبور به راه اندازی بخش سوم کرونا هستیم ،علی رغم اینکه تمهیدات لازم برای درمان به موقع و مناسب مراجعان اندیشیده شده‌است.

وی از فرماندار شهرستان و اعضای ستاد کرونا که مصوبات خوبی از جمله تعطیلی مدارس برای کنترل بیماری کرونا داشتند قدردانی کرد.

میبد ۱۰۵ هزار نفری  در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار ۳۲۱ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند و به گفته مسولان ذیربط هر روز بر دامنه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان های استان افزوده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha