پارک‌ها و اماکن تفریحی گتوند برای مقابله با کرونا بسته شد

دزفول - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند با اعلام بسته شدن پارک‌ها و اماکن تفریحی این شهرستان گفت: استفاده از اماکن تفریحی، پارک ها و بوستان ها در شهرستان گتوند برای مقابله با کرونا ممنوع است و از ورود افراد به این اماکن جلوگیری می‌شود.

یاسر محمدجونی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها در شهرستان گتوند افزود: ضمن خاموشی چراغ ها، ورودی پارک ها، بوستان ها و اماکن تفریحی بسته شده است.

وی ضمن ابراز نگرانی از کاهش استفاده مردم از ماسک گفت: با توجه به همزمانی شیوع این بیماری با آنفلوآنزای فصلی، شهروندان ضمن استفاده از ماسک بهداشتی و رعایت دیگر پروتکل های بهداشتی، از تجمع و حضور در مراسم و ترددهای غیر ضروری به شهرستان های همجوارخودداری کنند.

محمد جونی تاکید کرد: خانواده فوت شدگان از برگزاری مراسم عزاداری خودداری کنند و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آیین خاکسپاری را با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

افزایش نظارت بهداشتی بر بازار و اماکن عمومی گتوند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندارگتوند گفت:تیم بازرسی مشترک دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل شده و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی دربازار و اماکن عمومی افزایش یافته است.

وی افزود: استفاده از ماسک در تمام اماکن و صنوف ضرورت دارد و به افرادی که از ماسک استفاده نکنند خدماتی ارائه نمی شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

محمدجونی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد زیادی از صنوف شهرستان گتوند به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا این شهرستان تعطیل  شدند.

وی از ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیروز پنجشنبه تا امروز جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ چهار هزار و ۱۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۸۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تاکنون به ۴۹۲ هزار و ۳۷۸ نفر رسید.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha