۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84070662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان امام سقز به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شد

سنندج - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان سقز از راه اندازی و استقرار دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان امام (ره) این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه از تجهیزات لازم و حیاتی برای خدمات رسانی به بیماران تنفسی است.

دکتر انور بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از درخواست فرماندار ویژه و شبکه بهداشت و درمان سقز برای جذب دستگاه اکسیژن ساز، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را پیگیری و امروز دستگاه مذکور تحویل شد.

وی جذب دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان امام خمینی (ره) سقز را از تجهیزات حیاتی برای خدمت رسانی به بیماران تنفسی و کرونایی برشمرد و افزود: این دستگاه می‌تواند در سهولت خدمات رسانی بهتر و موثرتر به بیمارن کرونایی کمک کند.

بهرامی ضمن تقدیر از تلاش نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شواری اسلامی، فرماندار ویژه و رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای تسریع در جذب این دستگاه، تاکید کرد: وضعیت کنونی سقز از لحاظ بیماری کرونا بحرانی و قرمز است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه تاکنون این مرکز درمانی از وجود دستگاه اکسیژن ساز محروم بود، یادآور شد، قیمت خرید این دستگاه بیش از ۳۰ میلیارد ریال است.

وی به جذب پزشکان متخصص برای بیمارستان تازه تاسیس شفای سقز نیز اشاره کرد و افزود: جذب جراح مغز و اعصاب اخیرا صورت گرفته و بزودی چند متخصص در دیگر رشته‌ها که لازم و نیاز شهرستان است، جذب خواهند شد.

بهرامی همچنین در مورد داروی رمدسیویر و دیگر داروهای که برای بیماران کرونایی تجویز می‌شود، گفت: در صورتی که متخصصان بیمارستانی سقز درخواست دارو کنند، معاونت غذا و دارو این دارو را در اختیار ما قرار خواهد داد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha