انهدام گروه دزدان پلیس‌نما و دیگر اخبار کوتاه استان خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: یک گروه هفت نفره از دزدان مامورنما در این استان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری، دوشنبه اعلام کرد: اقدامات اطلاعاتی پلیس خراسان شمالی و رضوی حکایت از آن داشت که چند نفر سارق با پوشش مامور پلیس آگاهی در حال تردد در این ۲ استان هستند که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این افراد با مراجعه به در منزل شهروندان در شهرستان های نیشابور، مشهد، قوچان و... اقدام به سرقت طلا و جواهرات می کردند، افزود: دزدان به وسیله ۲  دستگاه خودرو در حال خروج از استان بودند که عوامل پلیس راه استان یکی از خودروها را در منطقه چمن بید متوقف کردند و سرنشینان خودرو دیگر که از توقیف همدستان خود آگاه شده بودند به سمت بجنورد تغییر مسیر دادند که آنان نیز در حوالی شهرآوا از توابع  مانه و سملقان به دام افتادند.
سردار مظاهری افزود: در این عملیات تمامی اعضای این گروه شامل ۶ مرد و یک زن، که وابستگی فامیلی داشتند دستگیر شده و به مقر نیروی انتظامی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت با این روش در شهرستان های نیشابور، مشهد، قوچان و نیز بجنورد اعتراف کرده اند، گفت: در بازرسی انجام شده از خودروهای متهمان ۲۴ گرم طلا، تعدادی لباس نظامی، احکام قضایی جعلی و کارت شناسایی جعلی نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این افراد تاکنون در ۱۱ استان کشور تردد داشته و دارای سوابق متعددی از جمله سرقت مسلحانه به عنف و سرقت های دیگر با پوشش مامور انتظامی هستند.

صیادان غیرمجاز ماهیان سد به دام افتادند

متخلفان صید غیرمجاز ماهی در حوزه سد شیرین دره مانه و سملقان دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، به دنبال پایش و گشت زنی محیط بانان یگان حفاظت شهرستان مانه و سملقان در حوزه سد شیریندره،  آنان ۲ نفر متخلف صید ماهیان این سد را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
از متخلفان تعدادی ماهی زردپر، هفت عدد قلاب ماهی گیری و تعدادی تور کشف شد.

کشف بیش از ۲ تن سنگ معدنی قاچاق در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۲ تن و ۱۶۰ کیلوگرم سنگ معدنی سرب قاچاق به ارزش بیش از ۱۷۲ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، این خودرو نیسان حامل سنگ معدنی غیرمجاز را شناسایی کردند.
سرهنگ مجید یگانه پور افزود: علاوه بر دستگیری یک متهم، خودرو مزبور توقیف و مواد معدنی قاچاق نیز به اداره صنعت و معدن اسفراین تحویل داده شد.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم سیم وکابل سرقتی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در اجرای طرح ۳ روزه پیشگیری از سرقت،  تعدادی از محل های خرید ضایعات مورد بازرسی قرار گرفته و از این مکان ها ۲۰۰ کیلوگرم سیم و کابل سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد گلمحمدزاده گفت: در این خصوص ۲ مالخر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و همچنین یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha