۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84073518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجم سابق فوتبال سپاهان سبزپوش شد

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶
کد خبر: 84073518
مهاجم سابق فوتبال سپاهان سبزپوش شد

اصفهان-ایرنا- اصفهان-ایرنا- سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ابوالفضل بابادی مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان با امضای قراردادی پیرهن سبز این تیم را پوشید.

علی شجاعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: این بازیکن سرعتی و خوش تکنیک که محصول آکادمی ذوب‌آهن اصفهان است پس از ۲  فصل جدایی با قراردادی سه ساله به این تیم پیوست.

وی اظهارداشت: بابادی عکاشه در فصل گذشته گل صعود آلومینیوم اراک را برای صعود به  لیگ بر ترفوتبال ایران به ثمر رساند.

وی یادآور شد: این مهـاجم جوان که ابتدای فصل گذشته به سپاهان پیوست  در نیم فصل دوم به صورت قرضی به آلومینیوم اراک رفت و پس از پایان مسابقات ، مجدد به سپاهان بازگشت و امروز به ذوب‌آهن پیوست.

بابادی عکاشه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر طلائی پوشان سپاهان را همراهی کرد و در مقابل العین امارات به میدان این بازیکن  پس از مذاکره با محرم نویدکیا و همچنین مسئولان باشگاه سپاهان ، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه رضایتنامه خود را دریافت کرد .

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با اهدا یادمان ویژه سپاهان به ابوالفضل عکاشه از وی تقدیر و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد .

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فصل قبل با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر کشور قرار گرفت.

ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

این تیم تاکنون چهار بار به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha