چرا باید برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران بی‌تاب باشیم؟

تهران- ایرنا- قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر در حالی انجام شد که در قرعه رخ داده، در هفته اول شاهد جذابیت‌هایی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرعه‌کشی و برنامه این مسابقات تا پایان فصل مشخص شد. رقابت‌هایی که قرار است از دهم آبان‌ماه آغاز شود و بدون شک خیلی‌ها منتظرند تا هفته نخست از راه برسد.

گل‌گهرسیرجان – سپاهان اصفهان

خیلی زود قلعه‌نویی و تیم سابقش به هم رسیدند. البته این طلایی‌پوشان هستند که باید به سیرجان بروند و مقابل سرمربی پیشین خود قرار بگیرند. قلعه‌نویی در ماه‌های آخر حضورش فشارهای زیادی را تحمل کرد و رسانه‌های اصفهانی با او رابطه خوبی نداشتند. حال باید دید در این دوئل جذاب کدام یک موفق خواهند بود.

تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان

علیرضا منصوریان همیشه شروع‌های بدی در لیگ برتر داشته است. از طرفی طرفداران تراکتور معمولا آستانه تحملشان پایین است و همین مساله سبب می‌شود تا حساسیت بازی نخست برای تی‌تی‌ها چند برابر شود. آنها به مصاف تیمی می‌روند که از لیگ نوزدهمش تنها یک نام باقی مانده است. باید دید تیم مجتبی حسینی که خودش سابقه مربیگری در تبریز را دارد یارای مقاومت مقابل پرشورها را خواهد داشت یا خیر.

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان

جدال دو ستاره سابق تیم ملی که لژیونرهای بزرگی نیز بودند. رحمان در سری‌آ و جواد در لالیگا خوش درخشیدند و جزو باثبات‌ترین بازیکنان ما در خارج از کشور بودند. تقابل این دو تیم صنعتی در حالی شکل می‌گیرد که فولاد، جزو مدعیان است و ذوب با تغییرات فراوان باید لیگ را شروع کند.

سایپا تهران – پرسپولیس تهران

ابراهیم صادقی و تیمش در لیگ نوزدهم رقیب آرام و بی‌خطری برای پرسپولیس بودند. آنها در این فصل چند بازیکن باتجربه را به نفرات جوان خود اضافه کرده‌اند. در این بین حسین ماهینی یکی از برجسته‌ترین‌هاست. کاپیتان اسبق پرسپولیس باید برای دومین بار مقابل تیم محبوب خود قرار بگیرد.

شهرخودرو مشهد – ماشین‌سازی تبریز

اولین آزمون مهدی رحمتی و وحید بیاتلو در لیگ برتر دیدنی خواهد بود. هر دو سرمربی جوان هستند اما با تفاوتی زیاد. بیاتلوی ۳۲ ساله چند سالی است که سابقه مربیگری دارد اما سابقه مربیگری رحمتی به چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد. رحمتی در کارنامه مربیگری خود هنوز بردی ندارد و باید دید در مصاف با نماینده تبریز این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

استقلال تهران - مس رفسنجان

اولین آزمون محمود فکری در قامت سرمربی استقلال مقابل یک تیم تازه لیگ برتری شده است. تیمی که با سرمربی جوان خود محمد ربیعی پا به مسابقات گذاشته است. فکری و ربیعی در لیگ یک چندین بار مقابل هم صف‌آرایی داشته‌اند اما این اولین تقابل لیگ برتری آنها خواهد بود. استقلال در لیگ نوزدهم فصل را با یک شکست آغاز کرد و اصلا هواداران این تیم دوست ندارند اتفاقات گذشته و استارت‌های بد این تیم تکرار شود.

صنعت نفت آبادان – پیکان تهران

جدال شگفتی‌سازان لیگ پانزدهم و دوستان سابقی که مدتی است رقیب شده‌اند. از سیروس پورموسوی و عبدالله ویسی حرف می‌زنیم. کسانی که موفق شدند استقلال خوزستان را به قهرمانی لیگ برسانند. حالا ویسی سرمربی پیکان است و دستیار سابقش بعد از ناکامی با پارس در صنعت نفت به دنبال جبران مافات است. صنعت نفت مهره‌های زیادی را از دست داده و پیکان علی‌رغم از دست دادن چند ستاره، توانسته مهره‌های خوبی را به خدمت بگیرد. رضا جبیره و محمد دریس خیلی زود به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت و به آبادان برمی‌گردند.

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران

شاید در ظاهر بازی جذابی نباشد اما می‌تواند به یک‌باره شگفتی رقم زند. رسول خطیبی فصل قبل در هفته اول استقلال را شکست داد و حالا با آلومینیومی که اولین بازی خود در تاریخ لیگ برتر را انجام می‌دهد باید به مصاف نساجی مازندران بروند. نساجی سرمربی پیشین خود را از دست داده ولی در ۱۱ بازی آخر لیگ برتری‌اش شکست نخورده است. این طلسم با حضور وحید فاضلی شکسته می‌شود؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha