سید علی آقازاده عصر سهشنبه در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران افزود: بدنه اجرایی نهادها و دستگاههای دولتی استان باید اشراف بیشتری نسبت به قوانین داشته باشد و کارمندان و کارشناسان با اطلاعات غنی به مراجعان خدمتگزاری کنند.
وی ادامه داد: مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در بخشهای مختلف باید در ارایه خدمات توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند و نسبت به تکریم افراد توجه ویژهای داشته باشند.
استاندار مرکزی ادامه داد: مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت و وسیلهای برای خدمتگزاری به مردم است که در صورت رعایت این مهم میزان اعتماد عمومی در جامعه افزایش مییابد.
آقازاده اظهار داشت: گفت و گوی مستقیم با مردم رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان مرکزی است و همه مسئولان و مدیران اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی بیان کرد: شنیدن مشکلات مردم از طریق ملاقات مردمی سبب ایجاد روحیه امید و سرزندگی در جامعه میشود و روند خدمتگزاری مسئولان را نیز تسهیل می کند.
در ملاقات مردمی استاندار مرکزی بیش از ۱۰ پرونده که بیشتر آنها در مورد معادن، تسهیلات بانکی، مشکلات و مسائل گلخانه داران بود مورد بررسی قرار گرفت.
اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی افراد یک اصل اساسی در تحول نظام اداری است که باید مورد توجه تمامی دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
اخبار مرتبط
-
استاندار: ملاقات هاي مردمي روند خدمت رساني را تسهيل مي كند
اراك - ايرنا - استاندار مركزي گفت: ارتباط مستقيم از طريق ملاقات هاي مردمي با اقشار مختلف مردم،…
-
اشتغال بیشترین فراوانی تماس در سامانه سامد استان مرکزی است
اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: بیشتر تماس ها با سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم…
-
ملاقات هاي مردمي فرصتي براي ارزيابي عملكرد دستگاه ها است
اراك - ايرنا - استاندار مركزي گفت: ملاقات هاي مردمي فرصتي براي تزريق اميد و انگيزه در جامعه…
نظر شما