۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84075376
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فعالیت مدارس همدان تا ۲۷ مهر مجازی است

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
کد خبر: 84075376
فعالیت مدارس همدان تا ۲۷ مهر مجازی است

همدان- ایرنا- رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا استان، همه مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی ۱۹گانه تا ٢۷ مهرماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محمد سهرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دانش‌آموزان و معلمان در محیط آموزشگاه حضور نخواهند داشت و فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری پیگیری می شود.

وی یادآوری کرد: این تصمیم شامل پیش دبستانی ها، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان خارجه استان نیز می‌شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: پس از این تاریخ برگزاری کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان در مدارس بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیم گیری می شود.

وی تاکید کرد: در خصوص وضعیت برگزاری کلاس مدارس به شکل حضوری تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم.

سهرابی در خصوص آمار دانش‌آموزانی که در مدارس مبتلا به بیماری کووید - ۱۹ شده‌اند نیز گفت: این آمار را باید دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، افزون بر ۲۹۶ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند.

نخستین مورد مثبت ویروس کرونا، اسفندماه سال گذشته در همدان به ثبت رسیده است.

بر اساس اعلام سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر ۲۲ مهر ۱۳۹۹، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۹۴۹ نفر بستری شدند.

با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

همچنین با فوت ۲۵۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۷۰ تن رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha