۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84075627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: اهلیت‌سنجی دقیق نخستین گام در جذب سرمایه‌گذار واقعی است

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اهلیت‌سنجی دقیق نخستین گام در جذب سرمایه‌گذار واقعی و جلوگیری از تضییع بیت‌المال است و باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

نادر صادقی روز چهارشنبه در جلسه بررسی اهلیت سنجی پروژه های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی افزود: در راستای جلوگیری از تضییع بیت المال و مشکلات احتمالی بر سر مسیر سرمایه گذاری، اهلیت سنجی مالی، فنی و دانشی سرمایه گذاران باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه روند اهلیت سنجی نباید به مانعی برای جذب سرمایه گذاری تبدیل شود، اضافه کرد: هدف ورود سرمایه گذاران واقعی است و دستگاه های اجرایی نباید در رصد سرمایه گذاری فراتر از فرآیندهای مالی، فنی و دانشی عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال و جهش تولید باید بسترهای قانونی جذب سرمایه گذاری فراهم شود.

صادقی گفت: درخواست برای سرمایه گذاری در استان روند افزایشی به خود گرفته و متولیان امر نباید با بروکراسی های اداری و زاید مانع تحقق سرمایه گذاری شوند.

به گزارش ایرنا، طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید، بیش از ۶۳ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان غربی جذب شده که اقدام بسیار موفقی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha