بیش از یک میلیارد ریال کمک مؤمنانه به نیازمندان جهرمی اهدا شد

شیراز-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جهرم گفت:در سومین مقطع از دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دهه آخر ماه صفر، یک میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان در قالب بسته معیشتی و نوشت‌افزار اهدا شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، چهارشنبه در حاشیه این رزمایش در شهرک انقلاب، اظهار داشت:به همت بسیج سازندگی، بسیجیان حوزه های مقاومت محلات و اقشاری آن ناحیه، ۷۰۰بسته غذایی در این مرحله از رزمایش، شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، روغن، ماکارونی، سویا و... که ارزش ریالی هر یک از بسته ها، یک میلیون ریال است توسط پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران آماده و به نیازمندان شناسایی شده تحویل شد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش آموزان بی بضاعت گفت:بسته های لوازم التحریر شامل دفتر، خودکار، لیوان، مداد و مداد رنگی و مداد تراش، کیف، کاغذ و ... در قالب ۳۰۰ بسته و هر بسته به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال، توزیع ‌شد.

سرهنگ احمدی ابراز کرد: همدلی و نوعدوستی مردم جهرم الگویی برگرفته از دوران دفاع مقدس و ۱۲۰۰ شهید این شهرستان است؛دومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه شامل سه مقطع عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر بود که با یاری و مساعدت خیرین و مردم نیک اندیش و فعالیت بسیجیان آن شهرستان به خوبی به پایان رسید.

اهدای یکصد بسته نوشت افزار مزین به تمثال شهید سلیمانی

همزمان با برگزاری مقطع سوم از دومین مرحله از رزمایش بزرگ کمک های مومنانه سپاه آن شهرستان، سروان پاسدار فرشید میرزایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق(ع) جهرم گفت: بسته های لوازم التحریر حاوی دفتر، لیوان، کیف، مداد، خودکار، تراش، پاکن و ... مزین به تمثال سپهد شهید قاسم سلیمانی، به ارزش ۱۸ میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت، اهدا شد.

فرشید میرزایی در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، افزود: به همت خیرین نیک اندیش، با توجه به شناسایی قشر دانش آموزان مستضعف و بی بضاعت در پاره ای از مدارس شهرستان و لزوم تهیه امکانات اولیه سوادآموزی جهت ایشان، یکصد بسته  به ارزش ۱۸ میلیون ریال تهیه و بین آن دانش آموزان توزیع شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، از جمله فعالیتهای آن حوزه مقاومت در مقابله با اجرای سند منحوس ۲۰۳۰ را معرفی شهدا و راه و هدف آنها به دانش آموزان، عنوان داشت.

وی با اشاره به چاپ تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر روی نوشت افزارهای اهدایی به دانش آموزان، و انتشار عملکرد و خاطرات وی را، حرکتی فرهنگی برای معرفی مکتب آن شهید بزرگوار، در مقابله با اجرای زیرپوستی سند ۲۰۳۰ دانست.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha