۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84076073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک های مومنانه در بوکان به ۵ هزار و ۳۰۰ بسته رسید

مهاباد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: از ابتدای اجرای طرح رزمایش "کمک‌های مومنانه" تاکنون هفت مرحله رزمایش توسط سپاه این شهرستان برگزار و پنج هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا توزیع و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

سرهنگ قاسم کرم‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد بسته‌های اهدایی از سوی سپاه بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در مرحله هفتم از این رزمایش که روز گذشته برگزار شد، ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته  چهار میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه بوکان با بیان اینکه شناسایی نیازمندان این شهرستان از ابتدای شیوع بحران کرونا صورت گرفت، تاکید کرد: ‌بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و در این راستا امروز نیز ۵۰۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا، مورد شناسایی قرار گرفته که در این رزمایش کمک مومنانه مورد حمایت قرار می گیرند.

طرح کمک مومنانه که پس از شیوع ویروس کرونا و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد نخستین بار در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه در این روزها قابل ستایش است.

شهرستان بوکان ۲۵۸ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha