۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84076931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال حدود ۲.۹ تُن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده است

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۸۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

سردار مسعود خرم‌نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت، ۴۵ شبکه مواد مخدر منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۸۱ هزار و ۸۸۹ عدد قرص روانگردان در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طی نیمه نخست امسال در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، یک‌هزار و ۳۷۹ طرح اجرایی و عملیاتی با اقتدار کامل و با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان اجرا شد.

سردار خرم‌نیا اظهار داشت: با اجرای این عملیات‌ها، یک‌هزار و ۶۲۴ نفر توزیع کننده خرد و چهار هزار و ۹۰۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵۴ نفر اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴۶ قبضه سلاح جنگی و ۴۲۶ قبضه سلاح شکاری در سطح استان کشف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۳۳ هزار و ۵۶۱ لیتر موادسوختی از دیگر اقلامی هستند که طی این مدت در استان کشف و ضبط و جهت رسیدگی متخلفان به مراجع ذیصلاح واگذار شده است.

سردار خرم‌نیا با اشاره به اینکه هفته ناجا طی سال جاری از ۲۷ مهر آغاز می شود، ادامه داد: "با هم برای امنیت و سلامت" شعار هفته امسال ناجا است و در تلاش هستیم با ایجاد بسترهای محکم برای امنیت و سلامت در آذربایجان‌غربی انضباط اجتماعی و حاکمیت قانون در جامعه را فراهم کرده و تحکیم ببخشیم.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha