افزون بر۱۴ هزار متر مربع به فضای ورزشی فارس اضافه می‌شود

شیراز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد:‌با افتتاح۱۱ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افزون بر ۱۴ هزار متر مربع به فضای ورزشی فارس افزوده و سه طرح ورزشی هم کلنگ زنی می‌شود.

عباس حاجی زاده یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای سالن ها و زمین چمن مصنوعی فوتبال  که در این هفته افتتاح می شود حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

ادامه داد: همچنین در هفته تربیت بدنی سه طرح ورزشی هم شامل استخر و سالن در بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش کوه چنار شهرستان قائمیه با  اعتبار۱۴۵ میلیارد ریال توسط خیرین نیز کلنگ زنی خواهد شد .

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن و استخر آزادی شیراز نیز با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال از بودجه ماده ۲۷ ( واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ) باسازی شده و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: درهفته تربیت بدنی ۱۰ خانه روستایی نیز به بهره برداری می رسد و حدود ۵۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هم در سراسر فارس به اجرا در می آید.

وی گفت: امروز بیست و هفتم مهرماه استفاده از مکان های ورزشی دولت که توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا مجوز فعالیت دارند به صورت رایگان است .

 بر اساس آمار موجود هم اینک سرانه فضای ورزشی استان فارس به  سه میلیون ۲۱۹ هزارو ۸۴۲ متر مرربع رسیده است .

بیست وششم مهرماه لغایت دوم آبان ماه در تقویم کشورمان به نام هفته تربیت بدنی ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha