۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84081270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه مهاباد ۸۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع کرد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۸۰۰ بسته حمایتی با هدف کمک به نیازمندان در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مودبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شده و این بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌گوجه و ماکارونی به ارزش بیش از سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد در مرحله اول و دوم این طرح نیز هزار و ۶۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده بود، اضافه کرد: توزیع کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مودبی با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در قالب برنامه‌های مختلف با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با مشارکت خیران بین اقشار ضعیف و کم درآمد این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا به طور کامل ریشه کن شود.

۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha