۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84083939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شیروان پرداخت شد

بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: نیمه نخست امسال ۱۲ میلیارد ریال وام کارگشایی به ۲۵۹ مددجوی این نهاد پرداخت شد که موجب پایداری اشتغال وام گیرندگان شده است.

مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع وام قرض الحسنه پرداختی در بخش های مختلف را در این بازه زمانی ۵۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال دانست.

وی گفت: در مجموع ۶۸۰ فقره وام  از محل صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت و بانک مهر ایران شامل وام کارگشایی، اشتغال، ودیعه مسکن و مددجویان بهزیستی و زندانیان آسیب دیده به کرونا پرداخت شده است.

صفی پور افزود: بیشترین مبلغ وام پرداخت شده به مددجویان تحت پوشش این نهاد مربوط به وام کارگشایی به ۲۵۹ مورد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: همچنین ۴۲ مورد تسهیلات مسکن به مبلغ ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، ۱۴ مورد ودیعه مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از محل صندق ولایت و ۱۵ مورد ودیعه مسکن به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha