حماس: سفر هیات اماراتی به تل آویو خدمت مجانی به نتانیاهو بود

تهران-ایرنا-سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که سفر هیات اقتصادی اماراتی به فلسطین اشغالی خدمتی مجانی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستی برای نجات از بحران اقتصادی کنونی در نتیجه شیوع کرونا است .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت که عادی‌سازی روزافزون روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خطری جدی برای مساله فلسطین است، به ویژه توافق امارات با رژیم اشغالگر که موجب تشویق هرچه بیشتر کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط شده است.
به گفته وی سفر هیات اقتصادی اماراتی به فلسطین اشغالی، خدمتی مجانی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نجات از بحران اقتصادی کنونی در نتیجه شیوع کرونا است.
وی گفت که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ منفعتی برای امارات و بحرین نداشته و تنها منفعت آن برای نتانیاهویِ بحران‌زده و شکست خورده است و آن‌ها عملا با عادی‌سازی روابط باعث نجات نتانیاهو و ادامه جنایات او علیه ملت فلسطین شدند.
سخنگوی حماس اعلام کرد که عادی‌سازی روزافزون روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خطری جدی برای مساله فلسطین است، به ویژه توافق امارات با رژیم اشغالگر که موجب تشویق هرچه بیشتر کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط شده است.
حازم قاسم تصریح کرد: درست زمانی که هواپیمای اماراتی در فرودگاه بن‌گوریون در تل آویو به زمین نشست، هواپیماهای جنگی اسرائیلی نوار غزه و سوریه را مورد تجاوز قرار دادند.

یک هیات بلند پایه اماراتی علیرغم اعتراض شدید فلسطینی‌ها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خشم آنان از حضور برخی اماراتی‌ها در بیت المقدس، صبح دیروز (سه شنبه ) برای اولین بار به طور علنی جهت مذاکره با مقامات صهیونیستی به تل آویو سفر کرد.

حمید عبید الطائر وزیر امور مالی و عبدالله بن طوق المری وزیر اقتصاد در رأس هیات اماراتی حضور داشتند.

چندی پیش امارات و بحرین با نظارت آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی را امضا کردند.

فلسطینی‌ها  توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را خنجری از پشت به مردم فلسطین تعبیر کرده و با آتش زدن تصاویر سران امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتراضات گسترده‌ای را در غزه و کرانه باختری برگزار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha