۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84084242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84084242
۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سردشت کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی سردشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای سال جاری انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسی بهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شامل سیگار، تنباکو، لوازم خانگی، احشام، لاستیک و ارز خارجی، دلار و دینار به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال شدند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۱۸ فقره سرقت در سردشت گزارش شده و ماموران انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری ۶۰ نفر سارق شدند و در این مدت هفت نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی سردشت گفت: با توجه به اینکه امسال در شرایط و وضعیتی قرار داریم که بیماری همه گیر ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، ۲۵ برنامه متنوع در هفته گرامیداشت ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت برنامه ریزی شده که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

سرهنگ بهاری افزود: این برنامه‌ها برای پنج طیف از قشرهای مختلف مردم  با هدف جذب و افزایش مشارکت های مردمی، نمایش اقتدار کارآمدی، روزآمدی و هوشمندی پلیس، ارتقای سطح تعامل پلیس با ارگانهای دولتی و غیر دولتی و ایجاد بسترهای لازم برنامه های نقد و ارزیابی از عملکرد پلیس برگزار می‌شوند.

شهرستان مرزی سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha